Od 1953 roku marka LUMEL znana jest na całym świecie z produkcji najwyższej jakości aparatury pomiarowej i odlewów wysokociśnieniowych.
W związku z ciągłym rozwojem naszej działalności, zapraszamy do udziału w rekrutacji na wybrane stanowiska w Lumel S.A. oraz Lumel Alucast Sp. z o.o.
Key Account Manager / Specjalista ds. kluczowych klientów (Lumel Alucast Sp. z o.o.)
Zadania na stanowisku pracy:
- samodzielne planowanie i realizowanie działań prospektingowych - identyfikowanie potencjalnych klientów, analizowanie rynku i wdrażanie skutecznych metod dotarcia do klientów na rynku odlewów aluminiowych ( m.in. przemysł motoryzacyjny, elektrotechniczny, elektroniczny, energetyczny, AGD, medyczny, oświetleniowy, automatyka przemysłowa),
- wdrażanie przyjętej strategii sprzedaży oraz planów sprzedażowych,
- przygotowywanie raportów i analiz,
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B na rynku europejskim, diagnozowanie ich potrzeb, budowanie relacji i sugerowanie dopasowanych rozwiązań,
- analiza rynku i identyfikowanie szans biznesowych - śledzenie trendów
- utrzymywanie kontaktów handlowych z obecnymi klientami firmy,
- przygotowywanie ofert na podstawie otrzymanych kalkulacji od zespołu technicznego,
- negocjacje warunków współpracy,
- monitorowanie rentowności produktów,
- monitorowanie działań konkurencji,
- organizowanie spotkań z klientami biznesowymi i prezentowanie korzyści płynących ze współpracy,
- reprezentowanie firmy na targach branżowych,
- bliska współpraca z innymi działami w firmie (technicznym, jakości, customer service, planowaniem, marketingiem)
- koordynacja realizacji projektów – wdrożeń nowych produktów od zamówienia do produkcji seryjnej,
- współtworzenie oraz wdrażanie kreatywnych rozwiązań sprzedażowych,
- troska o spełnienie oczekiwań i wymagań klientów a także komunikowanie ich wewnątrz firmy.
Osoba, której szukamy posiada:
- doświadczenie w sprzedaży B2B min. 5 lat, poparte wymiernymi sukcesami (mile widziane w podobnej branży),
- umiejętności negocjacyjne oraz komunikacyjne na wysokim poziomie,
- umiejętność budowania długoterminowych relacji biznesowych,
- wykształcenie wyższe, preferowane techniczne lub ekonomiczne,
- płynna znajomość języka angielskiego,
- znajomość systemu MS Office, w tym szczególnie Power Point i Excel,
- mile widziana znajomość systemu SAP oraz CMR,
- znajomość branży odlewów aluminiowych oraz zarządzania projektami będą dodatkowymi atutami,
- gotowość do sporadycznych podróży służbowych, w tym zagranicznych,
- umiejętności analityczne: analiza danych, wyciąganie wniosków i rekomendowanie rozwiązań,
- orientację na cel, proaktywność i konsekwencję w działaniu, a także dobrę organizację pracy,
- nastawienie na pracę zespołową i realizację wyznaczonych celów.
Zatrudnionej osobie oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z transparentnym systemem premiowym,
- profesjonalne wdrożenie do pracy na obejmowanym stanowisku,
- szkolenia wspierające rozwój zawodowy,
- pakiet świadczeń socjalnych, m.in.: dopłaty do wakacji, świąt, karty multisportowe,
- atrakcyjną ofertę ubezpieczenia grupowego,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość korzystania z kompleksu sportowo-rekreacyjnego LUMEL ARENA (bilard, tenis stołowy, siłownia oraz multisportowa hala),
- możliwość zdobycia tytułu "Pracownika miesiąca",
- nagrody za usprawnienia procesu pracy oraz za skuteczne polecenie kandydata do pracy,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach,
- możliwość udziału w akcjach charytatywnych,
- duży, bezpłatny parking,
- dobrą atmosferę i pełne wsparcie przełożonego i Prezesa przez cały okres pracy w Lumel.
Aplikacje z dopiskiem "Specjalista ds. kluczowych klientów " prosimy przesyłać na adres mailowy kadry@lumel.com.pl lub adres pocztowy: Lumel Alucast Sp. z o.o., Dział Zarządzania Personelem, ul. Słubicka 1, 65-127 Zielona Góra.
Administratorem Danych Osobowych są: Lumel S.A. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Słubickiej 4 oraz Lumel Alucast Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul.Słubickiej 1. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.
Prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Lumel Alucast Sp. z o.o oraz Lumel S.A. w celu przeprowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”. Informujemy, że załączenie zdjęcia w CV nie jest przez nas wymagane. Jego załączenie będzie jednoznaczne z wyrażeniem zgody na jego przetwarzanie w procesie rekrutacji.
Sales & Business Development Specialist / Specjalista ds. rozwoju biznesu i sprzedaży (Lumel Alucast Sp. z o.o.)
Zadania na stanowisku pracy:
- obsługa zapytań klientów,
- przygotowywanie ofert na podstawie otrzymanych kalkulacji od zespołu technicznego,
- poszukiwanie nowych lead'ów przy użyciu dostępnych narzędzi jak np. LinkedIn ( m.in. przemysł motoryzacyjny, elektrotechniczny, elektroniczny, energetyczny, AGD, medyczny, oświetleniowy, automatyka przemysłowa),
- realizacja oraz weryfikacja planów sprzedażowych,
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B na rynku europejskim, diagnozowanie ich potrzeb, budowanie relacji i sugerowanie dopasowanych rozwiązań,
- utrzymywanie kontaktów handlowych z obecnymi klientami firmy,
- monitorowanie działań konkurencji,
- organizowanie spotkań z klientami biznesowymi i prezentowanie korzyści płynących ze współpracy,
- reprezentowanie firmy na targach branżowych,
- bliska współpraca z innymi działami w firmie (technicznym, jakości, customer service, planowaniem, marketingiem)
- koordynacja realizacji projektów – wdrożeń nowych produktów od zamówienia do produkcji seryjnej,
- współtworzenie oraz wdrażanie kreatywnych rozwiązań sprzedażowych,
- troska o spełnienie oczekiwań i wymagań klientów a także komunikowanie ich wewnątrz firmy.
Osoba, której szukamy posiada:
- doświadczenie w sprzedaży B2B min. 2 lata, mile widziane w podobnej branży,
- umiejętności negocjacyjne oraz komunikacyjne na wysokim poziomie,
- umiejętność budowania długoterminowych relacji biznesowych,
- wykształcenie wyższe, preferowane techniczne lub ekonomiczne,
- płynną znajomość języka angielskiego,
- znajomość systemu MS Office, w tym szczególnie Power Point i Excel,
- mile widziana znajomość systemu SAP oraz CMR,
- znajomość branży odlewów aluminiowych oraz zarządzania projektami będą dodatkowymi atutami,
- gotowość do sporadycznych podróży służbowych, w tym zagranicznych,
- umiejętności analityczne: analiza danych, wyciąganie wniosków i rekomendowanie rozwiązań,
- orientację na cel, proaktywność i konsekwencja w działaniu, a także dobrą organizację pracy,
- nastawienie na pracę zespołową i realizację wyznaczonych celów.
Zatrudnionej osobie oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z transparentnym systemem premiowym,
- profesjonalne wdrożenie do pracy na obejmowanym stanowisku,
- szkolenia wspierające rozwój zawodowy,
- pakiet świadczeń socjalnych, m.in.: dopłaty do wakacji, świąt, karty multisportowe,
- atrakcyjną ofertę ubezpieczenia grupowego,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość korzystania z kompleksu sportowo-rekreacyjnego LUMEL ARENA (bilard, tenis stołowy, siłownia oraz multisportowa hala),
- możliwość zdobycia tytułu "Pracownika miesiąca",
- nagrody za usprawnienia procesu pracy oraz za skuteczne polecenie kandydata do pracy,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach,
- możliwość udziału w akcjach charytatywnych,
- duży, bezpłatny parking,
- dobrą atmosferę i pełne wsparcie przełożonego i Prezesa przez cały okres pracy w Lumel.
Aplikacje z dopiskiem "Specjalista ds. rozwoju biznesu i sprzedaży" prosimy przesyłać na adres mailowy kadry@lumel.com.pl lub adres pocztowy: Lumel Alucast Sp. z o.o., Dział Zarządzania Personelem, ul. Słubicka 1, 65-127 Zielona Góra.
Administratorem Danych Osobowych są: Lumel S.A. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Słubickiej 4 oraz Lumel Alucast Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul.Słubickiej 1. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.
Prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Lumel Alucast Sp. z o.o oraz Lumel S.A. w celu przeprowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”. Informujemy, że załączenie zdjęcia w CV nie jest przez nas wymagane. Jego załączenie będzie jednoznaczne z wyrażeniem zgody na jego przetwarzanie w procesie rekrutacji.
Menadżer produkcji (Lumel Alucast Sp. z o.o.)
Zadania na stanowisku pracy:
- nadzór nad procesem produkcji - obróbką powierzchniową odlewów aluminiowych,
- zapewnienie terminowej realizacji planu produkcyjnego oraz prawidłowego przebiegu procesów produkcyjnych,
- odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów produkcyjnych,
- optymalizacja kosztów, produktywności i efektywności procesów,
- inicjowanie i wdrażanie usprawnień w procesach produkcyjnych oraz organizacji pracy zakładu,
- monitorowanie jakości produkcji oraz podejmowanie działań korygujących i doskonalących,
- nadzór nad kontrolą wyrobów w toku produkcji oraz odpowiedzialność za jakość wyrobu gotowego,
- przestrzeganie wewnętrznych standardów i procedur, w tym zasad BHP,
- dbałość o urządzenia, materiały i inne mienie stanowiące własność pracodawcy,
- współpraca z innymi działami w celu rozwiązywania bieżących problemów technologicznych, organizacyjnych i personalnych,
- szkolenie, rozwijanie i motywowanie podległego zespołu.
Osoba, której szukamy:
- posiada minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu produkcją,
- posiada wykształcenie wyższe techniczne,
- ma dobrą organizację pracy, umiejętność wyznaczania celów oraz jest odpowiedzialna,
- jest zaangażowana w pracę oraz posiada umiejętność podejmowania decyzji,
- zna język polski i angielski w stopniu komunikatywnym,
- obsługuje pakiet MS Office.
Mile widziana jest również:
- znajomość procesów przygotowania powierzchni części do lakierowania proszkowego oraz procesów lakierowania proszkowego,
- znajomość systemu SAP.
Zatrudnionej osobie oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z transparentnym systemem premiowym,
- profesjonalne wdrożenie do pracy na obejmowanym stanowisku,
- szkolenia wspierające rozwój zawodowy,
- pakiet świadczeń socjalnych, m.in.: dopłaty do wakacji, świąt, karty multisportowe,
- atrakcyjną ofertę ubezpieczenia grupowego,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość korzystania z kompleksu sportowo-rekreacyjnego LUMEL ARENA (bilard, tenis stołowy, siłownia oraz multisportowa hala),
- możliwość zdobycia tytułu "Pracownika miesiąca",
- nagrody za usprawnienia procesu pracy oraz za skuteczne polecenie kandydata do pracy,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach,
- możliwość udziału w akcjach charytatywnych,
- duży, bezpłatny parking,
- dobrą atmosferę i pełne wsparcie przełożonego i Prezesa przez cały okres pracy w Lumel.
Aplikacje z dopiskiem "Menadżer produkcji" prosimy przesyłać na adres mailowy kadry@lumel.com.pl lub adres pocztowy: Lumel Alucast Sp. z o.o., Dział Zarządzania Personelem, ul. Słubicka 1, 65-127 Zielona Góra.
Administratorem Danych Osobowych są: Lumel S.A. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Słubickiej 4 oraz Lumel Alucast Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul.Słubickiej 1. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.
Prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Lumel Alucast Sp. z o.o oraz Lumel S.A. w celu przeprowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”. Informujemy, że załączenie zdjęcia w CV nie jest przez nas wymagane. Jego załączenie będzie jednoznaczne z wyrażeniem zgody na jego przetwarzanie w procesie rekrutacji.
Menadżer projektu ds. OZE (Lumel S.A.)
Zadania na stanowisku pracy:
- doradztwo techniczne i energetyczne w segmencie elektrowni fotowoltaicznych,
- opracowywanie kosztorysów,
- uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych robót budowlanych (z inwestorem/zamawiającym /zakładami energetycznymi /podwykonawcami),
- zarządzanie projektami doradczymi i technicznymi w obszarze OZE (energia słoneczna, wiatrowa, magazyny energii, itp.),
- opracowywanie i wdrażanie procesów budowlanych (harmonogramy, standardy jakości, wykonanie),
- budowanie relacji z nowymi klientami.
Osoba, której szukamy:
- posiada doświadczenie zawodowe min. 2 lata pracy na podobnym stanowisku,
- jest komunikatywna i gotowa nawiązywać kontakty biznesowe,
- jest nastawiona na ciągły rozwój i zdobywanie nowej wiedzy,
- posiada umiejętność organizacji pracy, jest samodzielna i kreatywna,
- zna język angielski (dodatkowy atut).
Zatrudnionej osobie oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z transparentnym systemem premiowym,
- profesjonalne wdrożenie do pracy na obejmowanym stanowisku,
- szkolenia wspierające rozwój zawodowy,
- pakiet świadczeń socjalnych, m.in.: dopłaty do wakacji, świąt, karty multisportowe,
- atrakcyjną ofertę ubezpieczenia grupowego,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość korzystania z kompleksu sportowo-rekreacyjnego LUMEL ARENA (bilard, tenis stołowy, siłownia oraz multisportowa hala),
- możliwość zdobycia tytułu "Pracownika miesiąca",
- nagrody za usprawnienia procesu pracy oraz za skuteczne polecenie kandydata do pracy,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach,
- możliwość udziału w akcjach charytatywnych,
- duży, bezpłatny parking,
- dobrą atmosferę i pełne wsparcie przełożonego i Prezesa przez cały okres pracy w Lumel.
Aplikacje z dopiskiem "Menadżer projektu ds. OZE" prosimy przesyłać na adres mailowy kadry@lumel.com.pl lub adres pocztowy: Lumel Alucast Sp. z o.o., Dział Zarządzania Personelem, ul. Słubicka 1, 65-127 Zielona Góra.
Administratorem Danych Osobowych są: Lumel S.A. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Słubickiej 4 oraz Lumel Alucast Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul.Słubickiej 1. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.
Prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Lumel Alucast Sp. z o.o oraz Lumel S.A. w celu przeprowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”. Informujemy, że załączenie zdjęcia w CV nie jest przez nas wymagane. Jego załączenie będzie jednoznaczne z wyrażeniem zgody na jego przetwarzanie w procesie rekrutacji.
Kierownik Działu Księgowości (Lumel S.A.)
Zadania na stanowisku pracy:
- codzienne księgowanie wszystkich transakcji i nadzór nad ich prawidłowością zgodnie z polityką firmy,
- przygotowywanie raportów do banków i transakcji związanych z bankowością,
- przygotowywanie skonsolidowanego sprawozdania finansowego,
- nadzór nad pracą Działu Księgowości,
- raportowanie do Zarządu,
- posiadanie wiedzy z zakresu podatków (WHT, od nieruchomości, od ubezpieczeń społecznych, ZFŚS, JPK, VAT, PIT, CIT i innych),
- sporządzanie raportów (np. do GUS, Urzędu Kontroli Skarbowej itp.)
- miesięczne, kwartalne i roczne zamykanie ksiąg oraz przygotowywanie sprawozdań finansowych.
Od kandydata oczekujemy:
- zaangażowania w pracę i chęci budowania kariery w dziale księgowości,
- znajomości systemu SAP (moduł FI oraz moduł CO),
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego - wymóg konieczny,
- doświadczenie zawodowe w księgowości minimum 5 lat,
- tytuł magistra finansów lub rachunkowości.
Zatrudnionej osobie oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z transparentnym systemem premiowym,
- profesjonalne wdrożenie do pracy na obejmowanym stanowisku,
- szkolenia wspierające rozwój zawodowy,
- pakiet świadczeń socjalnych, m.in.: dopłaty do wakacji, świąt, karty multisportowe,
- atrakcyjną ofertę ubezpieczenia grupowego,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość korzystania z kompleksu sportowo-rekreacyjnego LUMEL ARENA (bilard, tenis stołowy, siłownia oraz multisportowa hala),
- możliwość zdobycia tytułu "Pracownika miesiąca",
- nagrody za usprawnienia procesu pracy oraz za skuteczne polecenie kandydata do pracy,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach,
- możliwość udziału w akcjach charytatywnych,
- duży, bezpłatny parking,
- dobrą atmosferę i pełne wsparcie przełożonego i Prezesa przez cały okres pracy w Lumel.
Aplikacje z dopiskiem "Kierownik Działu Księgowości" prosimy przesyłać na adres mailowy kadry@lumel.com.pl lub adres pocztowy: Lumel Alucast Sp. z o.o., Dział Zarządzania Personelem, ul. Słubicka 1, 65-127 Zielona Góra.
Administratorem Danych Osobowych są: Lumel S.A. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Słubickiej 4 oraz Lumel Alucast Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul.Słubickiej 1. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.
Prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Lumel Alucast Sp. z o.o oraz Lumel S.A. w celu przeprowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”. Informujemy, że załączenie zdjęcia w CV nie jest przez nas wymagane. Jego załączenie będzie jednoznaczne z wyrażeniem zgody na jego przetwarzanie w procesie rekrutacji.
Księgowa/Księgowy (Lumel S.A.)
Zadania na stanowisku pracy:
- prowadzenie rejestrów zakupów towarów i usług w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb wyliczenia podatku VAT, w tym: wprowadzanie danych do systemu SAP, współtworzenie raportów,
- współudział w rozliczaniu kosztów produkcji,
- rozliczanie poniesionych kosztów zgodnie z obiektami kosztów w firmie,
- analiza i kalkulacja kosztów wytworzenia,
- nadzór nad miesięcznymi i rocznymi rozliczeniami,
- przygotowywanie miesięcznych raportów na potrzeby analiz sytuacji finansowej firmy,
- uczestniczenie w audytach zewnętrznych i wewnętrznych,
- archiwizowanie dokumentów.
Od kandydata oczekujemy:
- zaangażowania w pracę i chęci budowania kariery w dziale księgowości,
- znajomości systemu SAP (moduł FI oraz moduł CO),
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego.
Zatrudnionej osobie oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z transparentnym systemem premiowym,
- profesjonalne wdrożenie do pracy na obejmowanym stanowisku,
- szkolenia wspierające rozwój zawodowy,
- pakiet świadczeń socjalnych, m.in.: dopłaty do wakacji, świąt, karty multisportowe,
- atrakcyjną ofertę ubezpieczenia grupowego,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość korzystania z kompleksu sportowo-rekreacyjnego LUMEL ARENA (bilard, tenis stołowy, siłownia oraz multisportowa hala),
- możliwość zdobycia tytułu "Pracownika miesiąca",
- nagrody za usprawnienia procesu pracy oraz za skuteczne polecenie kandydata do pracy,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach,
- możliwość udziału w akcjach charytatywnych,
- duży, bezpłatny parking,
- dobrą atmosferę i pełne wsparcie przełożonego i Prezesa przez cały okres pracy w Lumel.
Aplikacje z dopiskiem "Księgowa/Księgowy" prosimy przesyłać na adres mailowy kadry@lumel.com.pl lub adres pocztowy: Lumel Alucast Sp. z o.o., Dział Zarządzania Personelem, ul. Słubicka 1, 65-127 Zielona Góra.
Administratorem Danych Osobowych są: Lumel S.A. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Słubickiej 4 oraz Lumel Alucast Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul.Słubickiej 1. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.
Prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Lumel Alucast Sp. z o.o oraz Lumel S.A. w celu przeprowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”. Informujemy, że załączenie zdjęcia w CV nie jest przez nas wymagane. Jego załączenie będzie jednoznaczne z wyrażeniem zgody na jego przetwarzanie w procesie rekrutacji.
Programista (Lumel S.A.)
Zadania na stanowisku pracy:
- projektowanie i rozwój oprogramowania,
- rozbudowa, modyfikowanie i nadzorowanie produkcji oprogramowania do urządzeń elektronicznych.
Od kandydata oczekujemy:
- gotowości do pracy stacjonarnie na miejscu w siedzibie Spółki w Zielonej Górze,
- umiejętności programowania w języku C/C++ (OOP),
- znajomości baz danych i języka SQL,
- znajomości platformy Linux OS,
- znajomości jęz. angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie i tworzenie dokumentacji,
- mile widziana będzie znajomość biblioteki Qt, JavaScript/HTML,
- dodatkowymi atutami będzie znajomość zagadnień związanych z programowaniem wielowątkowym, metod projektowania i wytwarzania oprogramowania na systemy embedded, systemu kontroli wersji SVN,GIT, umiejętność pracy z urządzeniami elektronicznymi (uruchamianie prototypów urządzeń w procesie wytwarzania oprogramowania).
Zatrudnionej osobie oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z transparentnym systemem premiowym,
- profesjonalne wdrożenie do pracy na obejmowanym stanowisku,
- szkolenia wspierające rozwój zawodowy,
- pakiet świadczeń socjalnych, m.in.: dopłaty do wakacji, świąt, karty multisportowe,
- atrakcyjną ofertę ubezpieczenia grupowego,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość korzystania z kompleksu sportowo-rekreacyjnego LUMEL ARENA (bilard, tenis stołowy, siłownia oraz multisportowa hala),
- możliwość zdobycia tytułu "Pracownika miesiąca",
- nagrody za usprawnienia procesu pracy oraz za skuteczne polecenie kandydata do pracy,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach,
- możliwość udziału w akcjach charytatywnych,
- duży, bezpłatny parking,
- dobrą atmosferę i pełne wsparcie przełożonego i Prezesa przez cały okres pracy w Lumel.
Aplikacje z dopiskiem "Programista" prosimy przesyłać na adres mailowy kadry@lumel.com.pl lub adres pocztowy: Lumel Alucast Sp. z o.o., Dział Zarządzania Personelem, ul. Słubicka 1, 65-127 Zielona Góra.
Administratorem Danych Osobowych są: Lumel S.A. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Słubickiej 4 oraz Lumel Alucast Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul.Słubickiej 1. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.
Prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Lumel Alucast Sp. z o.o oraz Lumel S.A. w celu przeprowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”. Informujemy, że załączenie zdjęcia w CV nie jest przez nas wymagane. Jego załączenie będzie jednoznaczne z wyrażeniem zgody na jego przetwarzanie w procesie rekrutacji.
Ślusarz narzędziowy (Lumel Alucast Sp. z o.o.)
Zadania na stanowisku pracy:
- przygotowanie elementów form/okrojników do montażu zgodnie z dokumentacją konstrukcyjną;
- zapewnienie pełnej sprawności narzędzi (form odlewniczych, okrojników ) do produkcji zgodnie z dokumentacją;
- wykonywanie operacji wykończeniowych w procesie produkcji elementów form i okrojników, m.in.: docieranie, polerowanie, pasowanie;
- wykonywanie czynności mających na celu modyfikację narzędzi na podstawie dokumentacji konstrukcyjnej;
- prowadzenie gospodarki narzędziowej – odpowiedzialność za części zamienne wykorzystywane w obsługiwanych narzędziach.
Od kandydata oczekujemy:
- umiejętności czytania rysunku technicznego oraz pracy z dokumentacją konstrukcyjną;
- znajomości podstawowych prac ślusarskich (gwintowanie, polerowanie, pasowanie elementów form itp.);
- umiejętności posługiwania się podstawowymi narzędziami pomiarowymi;
- umiejętności obsługi ręcznych urządzeń (szlifierki, wiertarki);
- wykształcenia zawodowego lub średniego technicznego - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem;
- gotowości do pracy w systemie 3 zmianowym;
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Zatrudnionej osobie oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z transparentnym systemem premiowym,
- profesjonalne wdrożenie do pracy na obejmowanym stanowisku,
- szkolenia wspierające rozwój zawodowy,
- pakiet świadczeń socjalnych, m.in.: dopłaty do wakacji, świąt, karty multisportowe,
- atrakcyjną ofertę ubezpieczenia grupowego,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość korzystania z kompleksu sportowo-rekreacyjnego LUMEL ARENA (bilard, tenis stołowy, siłownia oraz multisportowa hala),
- możliwość zdobycia tytułu "Pracownika miesiąca",
- nagrody za usprawnienia procesu pracy oraz za skuteczne polecenie kandydata do pracy,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach,
- możliwość udziału w akcjach charytatywnych,
- duży, bezpłatny parking,
- dobrą atmosferę i pełne wsparcie przełożonego i Prezesa przez cały okres pracy w Lumel.
Aplikacje z dopiskiem "Ślusarz narzędziowy" prosimy przesyłać na adres mailowy kadry@lumel.com.pl lub adres pocztowy: Lumel Alucast Sp. z o.o., Dział Zarządzania Personelem, ul. Słubicka 1, 65-127 Zielona Góra.
Administratorem Danych Osobowych są: Lumel S.A. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Słubickiej 4 oraz Lumel Alucast Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul.Słubickiej 1. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.
Prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Lumel Alucast Sp. z o.o oraz Lumel S.A. w celu przeprowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”. Informujemy, że załączenie zdjęcia w CV nie jest przez nas wymagane. Jego załączenie będzie jednoznaczne z wyrażeniem zgody na jego przetwarzanie w procesie rekrutacji.
Specjalista ds. wsparcia technicznego (Lumel S.A.)
Zadania na stanowisku pracy:
- wsparcie techniczne w zakresie oferowanych przez firmę produktów i usług dotyczących aparatury kontrolno-pomiarowej oraz systemów SCADA,
- analiza zgłoszeń, diagnozowanie problemów i znajdowanie skutecznych rozwiązań dla klientów,
- przygotowywanie ofert techniczno-handlowych przy współpracy z reginalnymi kierownikami
sprzedaży, - współpraca z pracownikami Działu R&D w zakresie usprawnień produktów,
- testowanie oraz konfiguracja urządzeń,
- organizowanie spotkań i prezentacji, udział w konferencjach branżowych,
- systematyczne podtrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi klientami firmy,
- budowanie relacji z nowymi klientami.
Osoba, której szukamy:
- posiada wykształcenie średnie techniczne (technikum elektroniczne lub pokrewne) - mile widziane wyższe (na kierunkach elektrotechnika, elektronika, automatyka),
- posiada podstawową wiedzę w zakresie elektrotechniki i automatyki,
- jest otwarta na szukanie rozwiązań i posiada zdolność do szybkiej analizy problemów technicznych,
- jest komunikatywna i gotowa nawiązywać kontakty biznesowe,
- jest nastawiona na ciągły rozwój i zdobywanie nowej wiedzy,
- posiada prawo jazdy kategorii B i praktykę w prowadzeniu samochodu,
- jest samodzielna i dyspozycyjna (możliwe sporadyczne podróże służbowe),
- posiada komunikatywną znajomość języka angielskiego.
Zatrudnionej osobie oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z transparentnym systemem premiowym,
- profesjonalne wdrożenie do pracy na obejmowanym stanowisku,
- szkolenia wspierające rozwój zawodowy,
- pakiet świadczeń socjalnych, m.in.: dopłaty do wakacji, świąt, karty multisportowe,
- atrakcyjną ofertę ubezpieczenia grupowego,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość korzystania z kompleksu sportowo-rekreacyjnego LUMEL ARENA (bilard, tenis stołowy, siłownia oraz multisportowa hala),
- możliwość zdobycia tytułu "Pracownika miesiąca",
- nagrody za usprawnienia procesu pracy oraz za skuteczne polecenie kandydata do pracy,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach,
- możliwość udziału w akcjach charytatywnych,
- duży, bezpłatny parking;
- dobrą atmosferę i pełne wsparcie przełożonego i Prezesa przez cały okres pracy w Lumel.
Aplikacje z dopiskiem "Specjalista ds wsparcia technicznego" prosimy przesyłać na adres mailowy kadry@lumel.com.pl lub adres pocztowy: Lumel Alucast Sp. z o.o., Dział Zarządzania Personelem, ul. Słubicka 1, 65-127 Zielona Góra.
Administratorem Danych Osobowych są: Lumel S.A. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Słubickiej 4 oraz Lumel Alucast Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul.Słubickiej 1. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.
Prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Lumel Alucast Sp. z o.o oraz Lumel S.A. w celu przeprowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”. Informujemy, że załączenie zdjęcia w CV nie jest przez nas wymagane. Jego załączenie będzie jednoznaczne z wyrażeniem zgody na jego przetwarzanie w procesie rekrutacji.
Operator linii SMT (Lumel S.A.)
Do zadań pracownika należeć będzie m.in.:
- wspieranie procesu produkcyjnego,
- monitorowanie ciągłości produkcji,
- programowanie i optymalizacja linii SMT,
- monitorowanie ilości braków z linii SMT w celu zapewnienia wysokiego poziomu produktywności,
- wdrażanie działań korygujących procesy produkcyjne.
Od kandydata oczekujemy:
- wykształcenia średniego technicznego o specjalności elektronika / elektrotechnika, automatyka,
- doświadczenie w projektowaniu szablonów, programowaniu automatów, drukarki pasty, umiejętność doboru profilu pieca,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze linii SMT,
- znajomość procesów z zakresu montażu powierzchniowego,
- znajomość komponentów elektronicznych oraz technologii SMT.
Zatrudnionej osobie oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z transparentnym systemem premiowym,
- profesjonalne wdrożenie do pracy na obejmowanym stanowisku,
- szkolenia wspierające rozwój zawodowy,
- pakiet świadczeń socjalnych, m.in.: dopłaty do wakacji, świąt, karty multisportowe,
- atrakcyjną ofertę ubezpieczenia grupowego,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość korzystania z kompleksu sportowo-rekreacyjnego LUMEL ARENA (bilard, tenis stołowy, siłownia oraz multisportowa hala),
- możliwość zdobycia tytułu "Pracownika miesiąca",
- nagrody za usprawnienia procesu pracy oraz za skuteczne polecenie kandydata do pracy,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach,
- możliwość udziału w akcjach charytatywnych,
- duży, bezpłatny parking,
- dobrą atmosferę i pełne wsparcie przełożonego i Prezesa przez cały okres pracy w Lumel.
Aplikacje z dopiskiem "Operator linii SMT" prosimy przesyłać na adres mailowy kadry@lumel.com.pl lub adres pocztowy: Lumel Alucast Sp. z o.o., Dział Zarządzania Personelem, ul. Słubicka 1, 65-127 Zielona Góra.
Administratorem Danych Osobowych są: Lumel S.A. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Słubickiej 4 oraz Lumel Alucast Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul.Słubickiej 1. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.
Prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Lumel Alucast Sp. z o.o oraz Lumel S.A. w celu przeprowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”. Informujemy, że załączenie zdjęcia w CV nie jest przez nas wymagane. Jego załączenie będzie jednoznaczne z wyrażeniem zgody na jego przetwarzanie w procesie rekrutacji.